Робота з вихованцями
Для формування у дітей елементарних уявлень про свої права і свободи, розвитку поваги і терпимості до інших людей і їх прав, ми намагаємось не лише давати знання, а й створювати умови для їх практичного застосування.
У нашому закладі при організації педагогічного процесу з правового виховання визначено наступні напрямки роботи вихователів:
- Аналіз взаємин дітей з однолітками , в сім'ї , з дорослими та виявлення проблем.
- Правове виховання і освіта дошкільників .
- Підвищення рівня правової культури батьків.
Завдання, які ми ставимо:
- створення умов для розвитку у дітей позитивного самовідчуття;.
- розвиток соціальних навичок, комунікативної компетентності дитини;
- виховання поваги і терпимості, незалежно від походження, расової та національної приналежності, мови, статі, віку, особистої своєрідності (в тому числі, зовнішнього вигляду і фізичних вад);
- сприяння формуванню почуття власної гідності, усвідомлення своїх прав і свобод, почуття відповідальності за іншу людину, за розпочату справу, за дане слово;
- виховання поваги до гідності та особистих прав іншої людини;
- роз'яснення суспільних норм і правил поведінки;
- ознайомлення дітей з основними документами щодо захисту прав людини відповідно віку.
Форми роботи з дітьми:
-спільна діяльність вихователя і дітей;
-самостійна діяльність дітей.
Спільна діяльність включає:
- Знайомство з правами людини.
- Бесіди на етичні теми.
- Сюжетно- рольові ігри, інсценування, дидактичні ігри.
- Фізкультурно- оздоровча діяльність.
- Образотворча, трудова діяльність.
- Ігри та вправи на розвиток емоційної сфери, комунікативних умінь і навичок.
- Проблемно - пошукова діяльність (дозвіл різних ситуацій).
- Продуктивна діяльність.
Самостійна діяльність дітей включає:
- Роботу з літературою.
- Створення проблемних ситуацій , завдання для самостійних спостережень.
- Різні види ігор.
- Продуктивні види діяльності.
- Рухову активність.